Snart 1 år utan uppdatering..

Sara påpekade att det snart gått ett år sendan min senaste uppdatering! Så här kommer en! :) 
I år ska vi ska fira jul hemma, själva för första gången! Kommer kännas tomt, hade velat åkt hem till strångsjö, men nu jobbar jag och sen har vi bokat en resa till Thailand så försöker hålla i pengarna så gott det går! 
Barnen växer så det knakar, båda två! Elsa slutade med nappen i somras och med blöjan nu på hösten, stora tjejen!! Hon sover utan blöjan och har den bara när dom är ute på dagis! 
Lucas är inne i en period nu och vägrar sova i sin säng, pga monster och allt annat läskigt... Så nu får jag sitta i hans rum tills han somnat men han kommer oftast på nätterna ändå eller vaknar och är ledsen! Det går verkligen i perioder, ett tag lägger han sig helt själv och sover där hela natten och nu tvärt om... Hans nattlampan som han haft sen han va liten gick sönder så nu har han fått en ny, hoppas det vänder och han blir trygg i sin säng snart igen! 
Thailand då, ja den 8/1 åker vi tillsammans med familjen Engström och Erika! Ska bli sååå skönt och barnen längtar och pratar om Thailand varje dag. Elsa hade även bjudit med några kompisar på dagis! 😊 
 
Ska försöka bättra mig på bloggandet, uppdaterar mest via insta så bloggen har glömts bort! 
Lite nya bilder: 
 
 
 











Kommentarer
Postat av: Helena

Kul!!

2014-11-12 @ 19:25:23
Postat av: sara

kors i taket :)

2014-11-14 @ 08:46:25
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0