Nu har vi snart 44 mil kvar till madde,nu ...

28062010355 (MMS)

Nu har vi snart 44 mil kvar till madde,nu sover alla barn! Vi har stannat en gång för Nora blev åksjuk och kräktes... Så nu när både Eric och Nora sover så lär väl Luckan vakna och vill ha käk... Just nu är det strålande sol och 17° ute! Härlig sommar!


Semesterbilder

Här är nåra bilder från min, Lucas och Eckes semester!

Dessa bilar kostade bara 33 mille, STYCK!




Vi hittade många snygga bilar!



Sol och bad hos faster/momma/min mamma:)




Fler bilder kommer senare, datorn börjar balla ur, och solen skiner så ska väcka Lucas och gå ut och sola!

Kul brännbollsväder! Det blåser storm!!! L...

26062010330 (MMS)

Kul brännbollsväder! Det blåser storm!!! Lucas ligger i vagnen med jacka mössa och vantar!


Glad midsommar!

25062010316 (MMS)

Glad midsommar!


Snart midsommar, och Lucas är 3månader!

Hejhopp va tiden går! Jag, Ecke ch Lucas har varit på semester i Kattne, kul,kul!! Vi gjorde mycket skoj, hälsade på moster Maddis och hennes familj, åkte på race på mantorp och hälsade på momma och moffa, moster och morbror, såg en miljard (nästan) ferarribilar, varit på Thims skolavslutning, Jennys student, Wigges dop, spelat minigolf, varit på kolmården, träffat Thove, Lisa, Tessan, badat i poolen och shoppat på lager157! Ja, en perfekt liten semester hade vi! Är tänkt att vi ska åka en sväng till snart...
Tänkte lägga upp lite bilder här med, men det är alldeles för fint väder för att sitta inne och pyssla med det! Jag har faktiskt varit duktig och klippt gräsmattan idag!
Glad midsommar på er!

Här är nåra bilder på våran sötfis!



Äntligen sommarvärme här med!

24062010291 (MMS)

Äntligen sommarvärme här med!


Dax för bröllopsmiddag!

19062010275 (MMS)

Dax för bröllopsmiddag!


Nu är vi hemma igen,det har regnat konstan...

18062010273 (MMS)

Nu är vi hemma igen,det har regnat konstant hela natten och dagen... Igår när vi kom hem så fick vi klä på lucas,det va inget shortsväder här inte... Nu har vi varit på bvc och vägt igen, nu är han över 5kg! Bra jobbat grabben!!! Sitter nu och ska äta lunch i hammarn...


Sista dagen ligger vi vid poolen! Madde är...

16062010266 (MMS)

Sista dagen ligger vi vid poolen! Madde är här med alla sina kids! Imorgon åker vi norrut igen...


Vi har varit på kolmården hela dagen! De v...

14062010244 (MMS)

Vi har varit på kolmården hela dagen! De va inte så mycke folk där,så det va skönt! Vi åkte bil genom safarit, lejonen och björnarna va slöa och sov, så vi såg inte så mycket... Men sen gick vi in i parken,eric och alex började att åka linbana över hela parken, sen gick vi runt hela skiten och avslutade med mjukglass! En kul dag med perkeft väder!


Gissa vart vi är nu??

14062010223 (MMS)

Gissa vart vi är nu??


Idag har den här lilla sötnosen döpts! Wil...

04062010041 (MMS)

Idag har den här lilla sötnosen döpts! Willgoth Per Olle Ek blev hans namn!


Fredagsmys! Undra om dom hemma festar och ...

11062010170 (MMS)

Fredagsmys! Undra om dom hemma festar och har kul i helgen?? Hoppas ni får roligt iaf,och fint väder!! Vi har beställt sol imorgon,..


Häe ser det ut som att lillfisen har tjejk...

07062010136 (MMS)

Häe ser det ut som att lillfisen har tjejkläder på sig! Idag har vi varit i kyrkan och tittat på thims avslutning, sen har vi ätit tårta! Det är mammas födelsedag idag! Lucas har bajsat ner hela sig,så har fått bada i diskhon! :) ikväll ska vi ha fredagsmys! Undra när lucas får en liten kusin,jag har gissat på den 17 och att det blir en jänta!


Visst är jag fin idag med mina nya skor oc...

11062010153 (MMS)

Visst är jag fin idag med mina nya skor och hatt? Kostymen va tyvärr lite stor än,så det fick bli de här på thims avslutning! Tråkigt nog regnar det...


Här ligger mina små fisar! Nu ska jag dusc...

07062010112 (MMS)

Här ligger mina små fisar! Nu ska jag duscha och sen drar vi och shoppar! Idag är det tyvärr grått ute.


Nu ska vi gå ut och lägga oss i mys huset!...

05062010086 (MMS)

Nu ska vi gå ut och lägga oss i mys huset! Eric sover i rätt coola sängkläder! Imorgon ska vi leta bikini till mig och shorts till lucas i norrköping. Och kanske fler kallingar,för det är de ända han haft nu de senaste 2dagarna...


Nu ligger vi vid poolen hos momma och har ...

06062010098 (MMS)

Nu ligger vi vid poolen hos momma och har det bra!


Nu är vi på ferarri race på mantorp!

05062010069 (MMS)

Nu är vi på ferarri race på mantorp!


Här är det så varmt så det behövs ingen py...

04062010059 (MMS)

Här är det så varmt så det behövs ingen pyjamas! Imorgon ska vi på race och hälsa på momma och moffa och titta på ferraribilar!


Äntligen framme i vackra malmköping!!

04062010036 (MMS)

Äntligen framme i vackra malmköping!!


Semesterdax!

Imorgon ska vi till sjukhuset för ul. Det är de första sen vi var i Göteborg, så vi håller tummarna att det ser bra ut! Sen på fredag åker jag,Lucas och Eric ner till Maddis, och min kära familj! :) Vi tar bilen ner, och ska ha med massa gott fika, och bra musik... Men saknar skivor... Man skulle haft spotify i mobilen... På tal om mobilen, så har jag beställt en ny nu, förlängde mitt abonemang och tog en mobil! ( kanske dax för dig med Marita?, så du kan ta lite snyggare bilder!:)) Det blev en Sony Ericsson U8i Vivaz Pro! Kommer nästa vecka, men då är jag ju inte hemma...:( Men, jag kan nog hålla mig ett tag!:)


Lucas har blivit stor nu känns det som, tiden går fort! Han ligger och gymmar mycket, sparkar och slår på leksakerna som hänger ner! Och han pratar massor och ler! Svårt dock att få på bild, för såfort kameran kommer fram, är den mycket mer intressantare än mamma! Men några gånger har jag lyckats! :)



Men såfort han ser mobilen el kameran så ser han ut såhär:



Denhär bilden skickade vi till Casper, som fick sova en natt på sjukan... Lucas tror att han är stålmannen!:)



Förra veckan följde vi med Åsa och Nora till stan och shoppade! Lucas köpte en fin morsdagspresent till sin snälla mamma!;) Sen fick han lite kläder, och så köpte jag 3par skor. Har inte hittat några sköna ballerina än, eller nya "finskor", får väl kika efter det på semestern... Men detta fick vi med oss hem:

Morsdagspresenten, fick även med en partyväska på köpet, från ur & penn:



Kläder till Lucas, kepsen fick han av Nora! allt är från HM, förutom jeansen och den blårandiga bodyn som är från cubus.



Skjorta från cubus och leggings från vila till mamman:



accessoarer från lindex:



Skor från skopunkten och stadium:



Gymmar på golvet:



gymmar på skötbordet:



De va lite bilder det... Nu ska fisen få lite mat och sen ska vi ut och gå en sväng i solen! Just ja, några bra nyheter, vi har slutat med amningsnappen, det går hur bra som helst, och nu kommer mamma Sandra i sina gamla jeans igen!:)
Sen ska vi börja packa lite ikväll, och tvätta. Hoppas att sommaren är här nu!:)

Tack å hej leverpastej!

RSS 2.0