Kön till Kolmården ...

img_5241 (MMS)

Kön till Kolmården ...


Påväg till Kolmården!

img_0014 (MMS)

Påväg till Kolmården!


SEMESER!

5 timmar kvar till semester!!!
Packade hela kvällen igår, och som vanligt blir jag osäker, har jag missat nåt?, har jag packat förmycket? (vilket man oftast, iaf jag, gör...) har jag rätt kläder? Men i slutändan så blir det bra ändå... Vi kommer att åka direkt när jag slutar, så vi kommer vara framme sent ikväll.. Det är en liten chansning att åka nu på kvällen, antingen så går det skitbra, och Luc somnar och sover för natten, eller så blir det helt fel och han skriker och är gnällig hela resan... Jag hoppas självklart på det förstnämnda...
Sen hoppas jag på finväder, och att vi får en lugn och skön semester! Vi kommer åka till mamma direkt ikväll, sen på lördag är det födelsedagskalas för Willgoth som blir 2år.♥ Sen ska vi mest bara slappa, och jag hoppas verkligen att det blir bra väder så vi kan ligga vid poolen och sola heela långa dagarna! På torsdagen åker vi till Maddo, och sover där tills söndag morgon, då åker vi vidare till Sthlm för att bo på hotell i 2 nätter och hälsa på Helena,Freja och Rich och även Jeanette och Henrik.
Sen åker vi hemmåt igen, och då är det väl dax för stråket och yran! Håller tummarna för att min finaste vän Thove kommer då! ♥

Men antar att det inte blir så mycket bloggning under semestern, kanske nåt mms lite då och då... 
Simma lugnt!



 


SMS-inlägg

img_8595 (MMS)


Angelica 21!


Mammas plutt har feber... :(

img_2326 (MMS)

Mammas plutt har feber... :(


Kvällsmys vid älven

img_6198 (MMS)

Kvällsmys vid älven


Lucas har snott nellys dockvagn!

img_4766 (MMS)

Lucas har snott nellys dockvagn!


Bloggtorka

Jag ber om ursäkt, till er få som läser min blogg. Nu under sommaren kommer det nog inte bloggas så mycket, vi har fullt upp på jobbet och när man väl är ledig så är bloggen inte prio1... Men mycket har hänt sen sist, min älskade familj har varit här, vi har firat midsommar hos Dennis, Freja och Helena har varit här, vi åkte en sväng till stan och va till tornet på frösön, och strosade i badhusparken.
Sen har Luc varit ledig från dagis, och varit mycket hos farmor medans pappan satt plant. Igår va de även vid sjön och badade för första gången, men Luc tyckte mest om att leka i sanden... :) Nu har jag en vecka kvar till semester, och det ska bli riktigt skönt!!

blandade skruttisbilder:




Har man ingen sandlåda så funkar det gansk...

img_1244 (MMS)

Har man ingen sandlåda så funkar det ganska bra med grus!


Köra vagn e kul!

img_9233 (MMS)

Köra vagn e kul!


FREJA


RSS 2.0