Blått

Tema blått på jobbet idag! Insåg att jag endast hade en blå topp... Blått som är så fint! 
Idag slutar jag tidigt, bästa med MT-vecka! I helgen blir det lugnt, Jocke har kurs och jag och barnen ska bara mysa!
Igår var det Emildagen på dagis och barnen fick Emil och Ida inspirerande kläder, insåg sen att klänningen Elsa fick på sig var i stl 80! 😊 Men det gick bra ändå! Lucas tog på sig en Emil-keps men först skulle han inte ens vara Emil, han skulle vara ett djur för det hade Mina sagt att man fick! 
Sen fyllde Victoria år igår så vi var där på kalas på kvällen!  
Väl hemma igen så skulle Lucas sova med sin keps!😃 









Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg tröja!! Kul att du bloggar igen!!

2014-11-14 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0