London 2013

Vilken stad! Kommer absolut åka dit igen. Känns som att det finns mycket kvar att se och göra som vi inte hann med. En vecka där skulle sitta fint! :) Jag åkte ner till Katrineholm dagen innan vi skulle åka eftersom flyget gick från Nyköping. Väl framme i London, hade vi hyrt en lägenhet i westland place, en lägenhet med två sovrum och ett vardagsrum. Riktigt fint faktiskt, och skönt med lägenhet då man kan sitta tillsammans på kvällarna. På samma gata, i huset brevid har  Jamie Oliver sin resturang och ett gäng kontor. Han kom och gick förbi oss när vi stog utanför våran port, det va ju lite kul! :) vi bokade bord och åt en god middag och spenderade hela kvällen på resturangen. Mycket trevligt!!
Vi shoppade mest på Oxford street, Primark och Victorias secrets. Där spenderades mest mina pengar iallafall! :) vi åkte turistbuss också, det var trevligt! Fick se det mesta som man vill se av London! Lite bilder från vår resa: 





















































Kommentarer
Postat av: Helena

Kul med uppdatering. Och härliga bilder! London är härligt alltså.

2013-10-11 @ 07:17:17
Postat av: Maddus

Kul snart ska jag me uppdatera mej så får ni se mina bilder me....
Vi åker snart nog tycker jag! Vafför inte jul schopa? 😊
Kram

2013-10-11 @ 07:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0