Kallt!

Idag när vi åkte till dagis var det -5. det sägs att det snart kommer att snöa. Lucas längtar! Inte jag och Elsa är lyckligt ovetande om vad som komma skall... Overall!! Hon har helst inte på sig någonting förutom gummistövlar och mössa. Så undrar vilka bråk det kommer att bli när overallen ska på....
I lördags var vi till Strömsnäs och hälsade på Rolle, Fia, Joar och Jill. Även Theres, Mina och Tyra var där, så många vänner från dagis! :) Båda mina barn var blyga ibörjan, varför är det så?, men efter ett tag gick dom och lekte med de andra. Lucas fick prova Joars eltraktor, som han gillade skarpt! Så en sådan står högst upp på önskelistan nu Tomten!  
På lördag är det bio som gäller för mig och Lucas. Flygplan! Vi ska åka in med Åsa, Nora och Eric. Ska bli mysigt! Innan ska vi shoppa lite på stan och äta nån lunch. Lucas behöver nya vinterskor.
För ett tag sen så var jag med i en tävling på fb, och vann en goodiebag (snarare låda) från Kinder suprise! Den innehöll massor av kinderägg, tårtljus, dekorationer, muffinsformar mm.Har lagt undan det mesta inför Lucas kalas. Är ju ett tag kvar tills dess, men det var bra hållbarhet! :)














Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad härligt att få läsa igen. Love it! Kul att se va ni gör där i stugun. Usch för snö... Men kanske är kul för tjejerna om det är snö när Vi åker dit. Snart kommer vi. Vi längtar!!

2013-10-16 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0