Elsas 1årsdag 5/4-13

Dåligt med uppdateringar här, jag vet... :(
Tänkte lägga in lite bilder från Elsas födelsedag och hennes och Lucas kalas.
Lucas började morgonen med att sjunga för henne. Hon vaknade direkt! :)
Momma, morfar och familjen va ju här och vi hjälptes åt att fixa fika inför kalaset vid 11. Hela min släkt kom och även Helena, milla och Freja för de skulle åka hem dagen efter. Elsa fick många fina paket och storebror hjälpte till att öppna alla! :) hon fick även tårta som hon snabbt smaskade i sig. :) efter kalaset åkte vi till kyrkviken och fiskade och grillade. Mysig dag! Elsa tog ju även sina första steg några dagar innan sin ettårsdag! ❤ på söndagen kom släkten på Jockes sida och firade skruttan. Mer fina presenter som brorsan fick öppna! Elsa är mycket nöjd över sina presenter och tackar så mycket för allt!!! ❤
Tyvärr så blev båda barnen och jag sjuka med feber, lagomt tills det var jobb och dagisdax...

 
Hatar blogg appen, 1 bild av 4 gick att lägga in. Bra skit! Får göra detta någon annan dag. ..

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst blir man irriterad. Fast jag trycket alltid publicera flera gånger och det funkar alltid till slut. Ska bli så roligt att se er nu snart.

2013-04-26 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0