Söndag

Vi hart haft en jättemysig helg! I fredags var jocke hemma på em, så jag åkte själv in till stan och hämtade glasögonen och köpte present till Nelly. Mysigt att gå själv, även om jag bara hade två ärenden att göra, va i stan kanske 30-40min. haha... Har haft glasögonen lite på kvällarna, då vi kollar på tv och så. Det är rätt stor skillnad, ser kontraster mycket tydligare bland annat. 
Idag har vi varit på kalas, hos en riktig prinsessa! Nelly! :) 
Annars då? Ja, dagarna rullar på som vanligt, vi har våra dagliga rutiner och ofta blir det inte så mycket mer än så... Lucas och Elsa lägger sig runt 19.30 och oftast sover båda hela natten. Elsa börjar "prata" mer, det är mycket mamamama, papapapapa och gagagaga. :) Krypa är hon fortfarande inte ett dugg intresserad av, sitter själv gör hon bra.
Lucas räknar mycket nu, upp till 15 har jag hört! :) Han lirar fotboll med farsan varje dag och då säger han jämt "du Zlatan jag Mange!" :)
 
Nu, lite blandade bilder, tömde lilla kameran idag... :)
 










 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad många fina bilder. Och supermånga fina bilder från dopet också.

2012-11-20 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0