Elsa 1 månad

Idag blir Elsa 1 månad, och inte nog med det, det är Åsas födelsedag, grattis grattis! Även jockes morfar fyller idag så vi har varit där på middag. Elsa har fått träffat fler släktingar och fick present, en fin kanin! Även storebror fick present, en dumper, som han blev jätteglad över! Annars har vi varit på stan och handlat lite, köpte upp mitt presentkort på makeup store, köpte ett wonder kit, där man fick 4 olika nyanser mineralpuder, 2 borstar, och en wonder primer för 595:-. Allt i en fin necessär! Hade 130:- kvar på ett annat presentkort där, men det hade gått ut! Kul! Så det kunde jag inte använda... Deras presentkort gäller bara ett år...
Lucas fick stövlar och ett par skor. Pappan köpte också skor. Och en jävla såg för 5000:-... Och han tycker att jag gör av med pengar på skit.... Jaja!
Nu sover skruttan i mitt knä, och prinsen sover sött i sin säng! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0