Sommar

 har Lucas sommarlov från dagis, han ska vara hemma heeela sommaren.
Har inte bloggat på länge, och det skyller jag på blogg appen, som aldrig funkar! Sitta vid datorn hinner man knappt längre...
Så sen sist har vi:
- varit hos momma och moffa
- shoppat kläder till ungarna, lite till mamman och börjat köpt tallrikar för pengarna jag fick i födelsedagspresent.
- träffat tjejerna och deras kids
- träffat Jenny och kusin Minelle
- Övernattat hos Madde och barnen
- haft momma och moffa här
- varit på 40årskalas
- Elsa har fått en ny fin vagn
- firat midsommar hos farmor och farfar på kompa med Helena och Freja

Nu känns det som att vardagen är igång igen, och vi längtar tills pappan har semester! Vilket är om lite mer än 2 veckor...
Sen har vi två dop och ett bröllop att gå på, Wilmas dop, Minelles dop och samma dag, Thoves bröllop! :)

Elsa är 12 veckor nu, snart 3 månader. Fick faktiskt räkna veckorna, för jag har ingen koll. Det går så himla fort nu, och hon bara blir större och större! :) Har plockat ur lite kläder som hon vuxit ur, som ska lämnas tillbaks till bla Madde, Melina och Jenny, resten som är mitt ska Helenas lilla bebis i magen få ta. :)

Jag tror Lucas har fått vattkoppor... Han har 5-6 blåsor på ryggen, men de verkar inte klia något... Så jag vet inte om det är koppor...
Är de det, så har han tur att bara få 5-6st! :) Han är dock väldigt myggbiten, så kan ju varit mer...

Ska se om det går att lägga in lite bilder nu..

( Varför kan jag inte skriva mellan bilderna? Skit samma, men titta noga på bilden med soffan, liten tjej i stor soffa! :) )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0