Blogg till bok

Många undrar hur jag gjorde bloggen till bok, SUPERLÄTT, gå bara in på bloggtillbok.se och välj blogg, inlägg och datum gör en framsida, och baksida och sen är det klart! TIPS!!! Välj utan sidbrytning, annars byter den sida efter varje inlägg, och då blir det fler sidor=dyrare! 
Tar ett tag innan den sparas, och du får se hur din bok blev. Tyvärr kostar det rätt mycket, jag betalade nog 640:- bara för år 2010... Men det är kul å ha allt utskrivet i en bok! :)

Varför det inte gått att kommentera mitt inlägg om det, lär väl vara att det inlägget kom från blogg-appen... Den är ju så jävla bra! :S




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kom nog åt knappen "kommenterbart inlägg" och stängde av så det inte går att kommentera ! Är jättelätt att göra det, tyvärr! :-/

2012-01-24 @ 00:03:08
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nix, det är inte det det beror på Jenny. Jag har lagt in flera inlägg där jag vet att jag inte valt inte kommenterbart, men dom går ändå inte att kommentera. Appen suger, that's it!

2012-01-25 @ 08:44:07
Postat av: Tanja

Haha, här försöker man minsann vara anonym ser jag. :) Va iaf jag som skrev den förra kommentaren.

2012-01-25 @ 09:09:10
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Får svara här då det inte går att kommentera de andra inläggen.



Ja det är nära , tiden går alldeles för fort tycker jag. Hinner inte riktigt med i svängarna :P Du börjar också få en rejäl kula :) Kram

2012-01-29 @ 11:40:29
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0