Hemma

Det är skönt att vara hemma från bb, jag tycker att det är rätt skönt att vara där med, kunnig och trevlig personal och man får bra hjälp, men efter någon dag vill man bara hem! Igår körde jag hårt med amning och pumpning. Vi har inte riktigt fått till rätt sug och grepp och det har gjort att jag har fått sår. Men vi kämpar vidare! :) mat finns det iaf så det räcker och blir över! Jag gick igenom
Noras gamla kläder i går och har inte så mycket hon kan ha nu, så det blir till att köpa lite tjejkläder ändå! :) mycket kan hon ha från Lucas med, men nu när man fått en tjej vill man ha lite söta tjejkläder! Det är bara pappan som inte förstår det! ;) Lucas då, ja han va mest brydd över att magen var borta! Han drog upp tröjan på mig flera gånger, sen gick han se sin lillasyster och va rätt nyfiken! :) han kallade henne för Wilma men nu har han gått över till Elsa, då vi förklarat att Wilma är Maddes bebis och våran bebis heter Elsa! :) men nu är han nöjd med sin syster och har hållt i henne en kort stund, och är snäll och ger henne sin napp! :) igår sa han att Elsa ville se oliver och gänget så då satt de i soffan och tittade! :) ska lägga in lite bilder senare! Vi fick påskmiddag hemkört av farmor och farfar och Elsa fick även träffa faster Helena! :)
Nu är det dax för blöjbyte igen! Här du Marita kan du få byta bajsblöjor, hur mycket du vill! ;) sen är det frukost!


Kommentarer
Postat av: Marita

Perfekt :) jag har köpt pressi till Elsa som jag tror att mamman skulle uppskatta :)

2012-04-09 @ 01:34:33
Postat av: Maja

Jag har en MASSA små och stora tjejkläder om du vill låna/ha! Säg bara till i såfall!

2012-04-11 @ 21:50:48
URL: http://siljelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0