Dax att blogga...

Ja det var ju ett tag sen nu... Har inte orkat eller haft tid att sitta vid datorn, men ska försöka sammanfatta tiden sendan sist lite kort!

Vi har ju fyllt år, min lilla kille fyllde 2 och jag 30år. SÅ det har varit full fart här, och vi har blivit bortskämda med presenter och gratulationer! Tack så himla mycket allihopa! ♥

Resten av veckan gick fort, jag och killen har varit hemma och myst mest hela tiden. I torsdags var vi på mvc och lyssnade på bebis, mätte och vägde. Står kvar på samma mått och vikt som förra gången. Hjärtljuden låg runt 132.

I fredags åkte vi till stan med Åsa och Nora, shoppade nya skor till mig och lucas, samt en kavaj och jacka.  Spanade efter en matservice på cervera, fick ju presentkort där och hittade nog en jag tyckte om! Men ska fundera lite till.
Resten av helgen har vi varit hemma, och jag har storstädat köket, sen har vi mest tvättat och tagit det lugnt på kvällarna. Båste jag och Lucas har blivit förkylda igen, inte bra.... Jag har snart ingen röst kvar...
Bebis lever om i magen, och nu börjar det verkligen bli trångt! Har inga bekväma kläder,och på de flesta tröjor tittar magen fram, och det är ju inte så läckert! hehe...
Men förhoppningsvis kommer bebis ut snart, det blir ett aprilbarn iaf! :)

Här kommer lite bilder från helgen, har massor, men orkar inte lägga upp allt...



Moster fixade frillan på killen innan födelsedagen!



BusWigge:



SötWilma:



På söndagsmorgonen sjöng jag och pappan för killen, men han ville inte vakna... Det tog ett tag och inte förän pappan sa att han hade fått brumbrum, så slog han upp sina fina ögon!



Kalasdax:



Han fick en fin hoppantårta av mosterMadde:



Blev dock trött av allt kalas och somnade i mammas famn med en kaka i hand:






Mammas pajas:



Sötkusinerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0