Sunny saturday!

Idag har vi hunnit med mycket, jag och min lille Luc! Efter frukosten så gick vi ut på en promenad, vi gick till kyrkogården och hälsade på lite! :) Jag gillar att gå runt på kyrkogården, tycker att det är fridfullt och mysigt!
Lucas somnade i vagnen ganska snabbt, så han fick sova ute när vi kom hem.
Han sov ända tills 12.30, och då gick vi och hämtade upp Melina och Nelly och gick till bagis för lite fika! Väl där kom systrarna A, så vi hängde med dom på loppis på nornan. Luc köpte en boll för 2kr. Vi gav 8kr i driks!:)
Sen har vi varit ute precis hela långa dagen! Vi grillade och Melina, Ante och Nelly kom och åt med oss. Nu sover lillkillen, hoppas han tar lite sovmorgon imorgon iaf...
Vi har haft en härlig dag!! :)

Vi började dagen med en glad kille:



Stuguns fina kyrka:




Hälsade på Kjell,gammomma, och morfar;



Luc chillade i vagnen:



Lirar lite boll:




Plockar lite blommor:



Väntar på pappan:



Framåt kvällen fick vi ta på lite mer kläder, men vi höll oss ute så länge det gick!



Nu är det dax att sussa, jag har haft ont i halsen i en vecka nu, gör ont att svälja... Så ska ta och vila nu!
Imorgon vill vi ha mera sol och värme, gärna vindstilla! ;)
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0