Sötaste lillasyster!

Tänk, igår kom äntligen lillis!! Vi skulle precis sätta oss och äta middag, så ser jag en bil som rullar in på gården, med en vit dog i framsätet!:) Känns som att det var hundra år sedan hon va här sist, och oj vad jag saknat henne!! ♥
Bjöd henne på middag, sen gick vi ut på en promenad!

Idag slutar jag tidigare. Har tid hos tandis kl 14, så hämtar Luc när jag är klar.Sen vill vi mysa med syster! :)

Lucas tycker att det är jättekul på dagis nu, även om det varit helg och varit borta några dagar, så tycker han om att komma till dagis! Det är helt sjukt skönt att lämna honom, när han är glad! :) Han vinkar "hej då" till mig, och går och leker. 

Idag ser det ut som att det blir skitväder, inte bra, inte bra...  
Undra om Åsa och Nils klass får komma hem från Turkiet på onsdag då, med tanke på askmolnet... 
Nehe, bort med regn och askmoln, fram med SOLEN! 

LillZlatan:


 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt att din lillasyster har kommit för att hälsa på och utan att du visste?! Jag är såååå less på det här tråkiga vädret nu alltså.. Regn och rusk och runt 15 grader. Är det den svenska sommaren. Kräver inte mycket heller.. räcker med runt 20-25 grader och sol. Behöver inte ens vara sol bara det är över 20 grader. På sommaren.. Tråkväder!

2011-05-24 @ 13:00:51
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Melina

Ååååååh va roligt att "Bosse" är hemma igen:)du får hälsa henne så gott!!sköt om er!kramar



2011-05-24 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0