Snart helg... IGEN!

(skulle varit postat igår...)

Är det bara jag, eller går inte veckodagarna väldigt fort??
Det är snart helg igen, och denna helg får jag mysa med lillis!! :) Det är ju lyx!!

Luc är snorig igen, hostig och hängig. Även pappan är sjuk... Inte så bra! Lucas är på dagis ändå, dom skulle ringa om han va sämre och eftersom de inte ringt så hoppas jag att det är lugnt! :) Igår fick han en fotbollsdress av sin pappa, Tischa, shorts och strumpor! :) Plus att han fått lite mer tradera-fynd. Dessutom kom Åsa och Nils hem från turkiet idag och då fick han en snygg Addidas-dress! :) Bortskämd eller vad?!



Tänk vilken himmel det var häromdagen!! Helt sjukt! Vi hann precis undan ovädret!


Kommentarer
Postat av: freja

tycker att veckorna går extremt sakta! :O känns som om jag bara jobbar och jobbar mest hela tiden. nu är det iaf helg och om 2 veckor drar jag till turkiet. najs!

2011-05-27 @ 23:47:21
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vilken himmel - det såg nästan ut som en naturkatastrof var påväg att hända!

2011-05-31 @ 19:49:41
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0