Fredagsdejt

Jag och min gubbe har sällan "egen" tid tillsammans, så nu har vi bokat dejt på fredag! Vi ska nog gå på bio och kanske äta gott i stan! Mys!
Lillkillen kanske får vara hos farmor och farfar medans vi är i stan?!?

Jag satt och tittade vilka filmer som visas nu, och det verkar vara många bra som jag vill se!!



Frågan är bara vilken som faller min kära sambo i smaken?!?

Idag vaknade lillfisen 6, så det resulterade till en trött,gnällig kille som inte ville att mamma skulle lämna honom på dagis idag... :(
Idag ska jag luncha med Åsa, vi ska äta på skolan thai el kina-mat var det, så det ska bli riktigt gott!

En annan rolig sak, är att jag är med iphone nu! :)
Det blev en vit, fin liten sak!!! Är såklart supernöjd!!

Här är lillfisen imorse, i sin fina lila/rosa muminpyjamas som han fick av gammel-mormor:


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till telefonen och vad roligt att ni ska ut och hitta på något. Mamma/farmor blir nog superglad om hon får passa lillfisen!

2011-05-12 @ 20:02:28
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Erika

Men gud va mysigt :) jag kan rekommendera fast five, den är utan tvekan den bästa film jag sätt. Den va grym och mycket bättre än dom andra tidigare filmerna :) Hoppas vi syns i helgen! PUSS

2011-05-12 @ 22:12:34
Postat av: sara

söt lucas! Va blir det för bio?

2011-05-13 @ 08:19:44
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0