Fedagen den 13:e!

Lucas vaknade 06.30 idag, så vi låg och myste och han fick äta välling i min säng innan vi gick upp. 
Tog en dusch, och undertiden var L i badrummet och kastade ner bollar i badkaret, tydligen var det jättekul! :)

Idag var det kul att komma på dagis igen!! :) Han gick glatt iväg till dom andra barnen och lekte direkt!
Nu kommer jag inte se min plutt förän i morgon, el sent ikväll! Han sover förhoppningsvis när vi kommer hem!:) Farmor ska vara barnvakt hemma hos oss, så han får mysa med henne heela kvällen!:) Åsa hämtar honom på dagis, så går farmor förbi och hämtar honom när hon kommer med bussen.
Idag är det riktigt skitväder, och så kommer det tydligen fortsätta hela helgen... :(
Kollade på eurovision igår, och fan va nervös jag blev att sverige inte skulle gå vidare! Men, såklart gick det bra och vi är vidare i tävlingen!! Nu blir det schlager fest hos oss på lördag med massa fina tjejer!:)

Igår skulle jag baka eftersom jag har fikat på jobbet idag, gjorde stora muffins, med olika smaker, vit choklad, mörk choklad, hallon och blåbär... Det hade nog blivit gott om jag inte brände skiten i ugnen... Satt och matade Lucas, och glömde bort muffinsarna helt... :( Eric, som hjälpt mig att baka, fick med sig hälften hem...  Dom smakade inte som det var tänkt... Men, jag är ju inte så bra på att baka, så jag får köpa fika idag ist..

Satt och la in låtar från iTunes igår, insåg ganska snabbt att jag måste uppdatera min musik lite... Har mest bara gamla favoriter på datorn... :( Och ni andra med iPhone, visst funkar det inte att ha en låt från iTunes som ringsignal??



Filmen vi ska se ikväll blev Thor... Jocke fick välja, och då blev det den! Hoppas den är bra!



Fisen fick smaka blåbär igår, gott gott!:


Kommentarer
Postat av: Thove

Jag önskar att jag kunde va mä imorrn.. ;(

Jag har köpt en låt som ringsignal på itunes till min iphone. finns massa bra skit!

miss u! puss

2011-05-13 @ 16:21:21
Postat av: Helena

Gick allt bra med barnvakten? Han har ju gjort det där förut nu ju.. Så det kanske gick bättre. =) Hoppas ni hade en mysig fredag. Puss

2011-05-14 @ 13:22:34
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej! Som jag förstår det så kan man köpa ringsignaler från itunes, men man kan även köpa en app som gör att man kan använda "sina låtar" o ha som ringsignal. Va Thor bra? :)

2011-05-16 @ 08:17:45
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0