Dagis

Lucas gråter varje dag jag lämnar honom, spelade ingen roll att Nora var med igår. ( Hon sov hos oss på måndagen ) Han skriker innan jag ens gått, idag när jag satte på honom överdragsbyxorna så skrek han. Han hade inte ens sett någon av fröknarna el barnen, utan det var bara vi där... Men annars går det bra, har inte hunnit prata så mycket med dom i veckan, men enligt Jocke så har det gått bra. Igår var han gnällig, och det kommer han förmodligen vara idag med. Han vaknade 4-5 imorse, och jag var inte snabb nog att göra välling så han var vaken tills Jocke åkte på jobbet. I vanligafall så hinner jag upp och göra välling innan han vaknar riktigt, och då äter han "i sömnen" och sover sedan vidare. Att det är ljusare i sovrummet tidigt på morgonen gör ju det inte lättare för honom att somna om heller...
Men varje dag möts jag av en liten filur som står i fönstret och vinkar varje dag jag kommer hem från jobbet!:)
Mammas ♥!


Kommentarer
Postat av: Melina

Tötis;)

2011-05-04 @ 13:57:47
Postat av: Helena

Men lilla nutten.. så hemskt när de gråter. Nu när Freja är ledsen så säger hon mammmammmamm också och då är det ännu värre..:( Men sen vet man ju att de har det bra som tur är!!

2011-05-04 @ 21:53:11
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0