4 MAJ

Redan maj alltså... Shit, va tiden går!
Vi har haft en supermysig helg i storstan! Skönt å bo på hotell, och god frukost! Dopet var fint, Freja gillade inte prästen, och gallskrek när han tog henne för att hålla vatten på hennes söta lilla huvud. Dessutom doppade hon hela foten i vattnet... Stackars liten Freja.. Sjuk var hon också. Men resten av dagen skrattade hon och var glad! :) På kvällen åt vi på grekisk resturang och efter det gick vi till brasan en sväng.
Tyvärr så går en helg fort, ville stanna längre!

Shoppade lite, jag använde upp lite presentkort som jag och Lucas fått. Jag hittade lite på makeup store, underkläder på lindex, smycken på glitter. Lucas fick skor + t-shirt från HM, byxor och strumpor från lindex. Sen fick han ett spiderman-svettband, en riktig fotboll och en liten boll av sin pappa. :)
Jag ska ta och lägga upp lite bilder från helgen, men dom är ju såklart hemma på min dator.

Jag måste erkänna, jag är sjuuukt sugen på att skaffa en iphone.. Speciellt nu när den finns i vit!!!


                                                        

Frejas dop:


Kommentarer
Postat av: sara

ja jag missade ju att de fanns i vitt, typiskt!

2011-05-04 @ 14:53:09
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helena

ja de kom väl precis? Köp en köp en!! Nä, vänta till nästa år för då kommer iphone 5......!! Det ni

2011-05-04 @ 21:53:58
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0