Lucas 1år!

Tänk att idag blir min älskling 1år. För 1år sedan låg jag på bb, och kämpade med smärtan och trodde att jag aldrig skulle få ut någon bebis!:) Och nu har har han varit hos oss i ett helt år! :)
Han förstörde våran planering imorse, genom att vakna kl 4, och vara vaken i 2 timmar och efter två vällingsflaskor, en ny blöja så somnade han om. Jocke skulle till vårdcentralen i hammarn, vid halv 8, så då skulle vi sjungit för lillkillen innan det... Men nu fick han sova ist! Vi vaknade 9.30.. Gick upp och åt frukost som vanligt! :) När pappa kom hem fick han sin första present, som pappan själv köpt! En snygg röd bil! Han blev jätteglad och började leka med den direkt! Tänkte även testa om den klarade "trapp-testet", men pappan fick tag i bilen innan den kastades ner för trappen!:)

Nu sover han, och vi tänkte väcka honom genom sång nu ist för på morgonen!:) Ska bli kul å se hans min!:)
Vi fick ett fint brev på posten idag, det var Lucas faster som gjort fina kort!:) I brevet stod det även vad lillkillen har fått i present, det va många grejer!:) Faster skämmer bort honom!!;) Han har fått stora stapelbara lådor, röda barnkammarboken och en skottkärra med sandleksaker!:) Han tackar så mycket Helena, Freja och Rich!! Vi fick ju även ett fint mms från dom!:)



Mammas hjärta!!
I morse:



Frukost:



Dagen fortsätter, så uppdaterar mer sedan!:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh sötnosen! GRATTIS grattis.. kan inte fatta att han är 1 år redan. Vart tog sista månaden vägen?! Galet är det alltså..Ni får alla presenter sen när vi ses igen. Det blir väl i påsk skulle jag tro. Var ju tvungen att berätta vilka saker eftersom vi skickat efter dem och då blir det så svårt att lämna igen om det tar för lång tid..=)



Puss på er

2011-03-25 @ 20:04:07
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0