Sista dagen i januari.

Helgen har varit lugn och fin, har fått massor gjort!
Lördagen blev vi bjuden på super god middag hos Åsa och Reine, och efter det gick vi hit, nattade Lucas och drack lite vin och lysnade på gammal musik. Anders, Ingela och Kenneth kom också.

Lucas blev jätteglad när pappan kom hem igår! Han hade inte glömt bort honom, trots han varit borta mycket nu den sista tiden!
Undrar hur det blir med våran resa igentligen... UD avråder ju alla resor till egypten nu, fram till 23 feb.. efter det är oklart hur det blir... Men känns ändå som att det vore bäst att få åka till något annat ställe, frågan är bara om det går, samma vecka, eftersom vi är så många som ska åka... Vi får se hur det blir!
Vi har bestämt att jag börjar jobba igen 1:a April, så tar Jocke inskolningen på dagis! Ska bli roligt att komma tillbaks till jobbet faktiskt, fast jag älskar att vara med Lucas! Han kommer nog få roligt på dagis med alla barn!

På torsdag kommer min kära vän Jeanette hit, och stannar tills måndag! Ska bli sååå kul!! Har kollat om Lucas kan vara hos sin farmor nån dag ( det gick ABSOLUT bra!:)) , så vi kan åka lite skoter!:) Sen kommer även mor och far upp, men dom kommer att bo hos Ingela och Anders denna gång, men vi kommer ju ses ändå!!
Helena och Freja kommer också, tror jag! :) fullt upp, Me like!!

Farmor Gunilla var förbi och hälsade en sväng i helgen, Lucas fick en tröja, och fick visa upp sina nya moves!:)

Passen är klara, så måste ta mig till stan någon dag och hämta dessa... Kanske skulle passa på då vi ska hämta Netten på tåget!
Nehepp... Nu ska jag vika tvätt...

En liten snutt från i lördags, då Eric var här och lekte med Luc:



Kommentarer
Postat av: Helena

Tänk att något kan vara så roligt.. och så många gånger. hehe! Sötisen där..

2011-02-01 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0