Måndag.

Idag har jag och Lucas fikat med Åsa,Reine och Nora på bagis. Luc somnade i vagnen och fick sova ute idag. Jag började stryka gardinerna till vardagsrummet, efter ett tag ser jag att gardinerna har blivit SOLBLEKTA! Dom ska vara mörkbruna men har nu blivit skitfula... Tänker Icke sätta upp dessa, så jag måste nu köpa nya. Blir nog ljusa denna gång.
Har nu iaf tagit ner julgardinerna i sovrummet och i gästrummet.
Idag blev det pasta med tonfisksås till middag. smarrigt!
Imorgon är det storhandling i stan som gäller! Mat och mera mat ska inhandlas, och så ska vi hinna med att åka till polisen och skaffa pass till mig och lillskrutten!

Det var vad dagen hade att bjuda på!
Solblekta gardiner...:



Lekte tittut nyss, och han var helt vild!:)



Fina lilla killen:



Just ja, vi hade ju en snygg tjej på besök igår:


Kommentarer
Postat av: Marita

hahaha, snygg bild på mig :)

2011-01-25 @ 08:42:20
Postat av: Helena

Gud vilka ögon och ögonfransar han har. snacka om att han kommer att charma tjejerna...

2011-01-26 @ 20:22:50
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0