Lillebror Alex dag!

Idag fyller min lillebror år!! Grattis världens sötaste lillebrooor! <3

Lucas är bättre, men har slemhosta som stör sömnen, och han hostar så han nästan kräks ibland... Han har inte kräkts något än, men kanske vore det bättre, så han fick upp lite... Stackars liten...
Men han äter mat nu igen iaf, och det känns bra!  
Idag har vi bytt gardiner i köket, det var vad min lilla son tillät mig göra idag. Sen har det mest varit att bära och leka. Han kryper efter mig och klättrar upp på mina ben. Imorgon kanske jag får byta i vardagsrummet, och kanske hinner byta i sovrum och gästrum med... :)
Han är fortfarande en liten gnällspik!
Han gör precis ALLT som han inte får, river ut mammas tidningar och äter och river sönder, drar i sladdar, slår på golvlampan, ja allt man säger ajabaja till eller nej, är det roligaste han vet! gång på gång, lyfter man bort honom så är han där efter någon minut igen! 
Busunge redan nu alltså!! :) 

Idag när han satt och lekte så såg han plötsligt sig själv i spegeln, han skrattade och tittade närmare. Tittade bort, och dit igen och skrattade.. Det var ganska roligt att se! :)
(bilder från idag..)

-Oj, vem är det där?:



-måste titta närmare:



Sen tog vi ett dopp i badkaret, och där plaskade han hejvilt, så nu är han trött. så nu ska vi mysa lite och titta på tv. Handboll kanske?! Lucas har ett bra grepp med handen på bollen, så han kanske blir handbollsspelare ist för fotbollsspelare när han blir stor!:) Det skulle moffa och moster Angelica gilla!!

Badpojke:



-tänker hitta på nå bus:



- det är inte så lätt att tutta på gamla nappar när dom sitter fast i ett snöre:



-Smaskig tidning:



Skäller man på honom ser han ut såhär:
(Svårt att vara arg..)



-Snott en tidning till av mamma:


Kommentarer
Postat av: Helena

Goa, söta unge!! Vad han växer och blir stor. Det är ju galet vad snabbt det går. Vi ska försöka ta oss hem snart. Kanske till veckan, så då ses vi!!! Ska bli mysigt att komma hem en sväng. Pussokram

2011-01-23 @ 18:45:01
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0