Carls dag!

Idag fyller min söta kusin Carl år!! Grattis sötnos!!!

Jag håller på att packa förfullt, vill inte glömma något... Imorgon åker vi neråt, jag och Luke tar bilen till Hammarn och hämtar upp pappan på jobbet imorgon efter 12. Sen åker vi mot Maddis och gänget, och sedan på tors vidare till mor och far! Ska bli kul med en liten minisemester!

Helgen som var, alltså nyårshelgen har varit kanon!! Vi hade jättekul hos Carola och Daniel, fick supergod mat som vanligt! Lekte lekar, drack vin, och hade roligt!

Men, ska ta och lägga ut lite bilder på lillfisen!
Sen måste jag packa vidare! ska ju på kalas sen!:)




Bakom lås och bom...



Nora kom och sov över!



hjälpte till att diska lite...



fick en väst (0ch 2par strumpor) av Elin i julklapp:



Här är hans tänder, våran lilla bäver!:)



Börjar mer och mer komma upp på knä, snart kryper han nog riktigt!




Kommentarer
Postat av: Helena

Så häftigt att han nästan kan krypa nu. Åh.. det går för fort. De blir stora för fort. Fast jag älskar det!!

2011-01-13 @ 18:40:05
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0