BadBusPojke

Har precis badat Lucas, Vi ställde baljan i badkaret, så han fick bada själv!:) Hade den på golvet först, men insåg snabbt att det skulle resultera i ett väldigt blött golv, så flyttade över baljan i karet ist.
Han satt snällt och lekte i typ 2 min, sen kom busen fram, skrattade, skrek och plaskade hejvilt!! :) Han älskar verkligen att bada! Han har börjat gnaga på allt, bord, spjälsängen, ja, allt som går gnager våran lilla bäver på!:)

Annars har vi faktiskt fått mycket gjort när pappa inte varit hemma! Borde vara tvärtom, men vi har städat i förrådet, tagit bort vaggan, gungan, gymmet,( sånt som inte används längre..) sen har vi tvättat också! Sen har vi myst, kramats, lekt dansat och bara varit med varandra!:) Vi vaknade lite tidigare idag, hade ätit frukost klart innan klockan var 10! Det har nog inte hänt på 2 veckor! hehe...

Igår såg jag "i rymden finns inga känslor" det va en sådär lagom film, inte superbra, och inte dålig... Den va lite kul faktiskt. ska snart ta och titta på någon annan film. Måste passa på medans Jocke är borta, han vill ju ändå inte se på tjejfilmer. :)




Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken badkille han är.. Härligt att han kan bada själv. Har Jocke varit borta igen också.. typiskt! Ska ta och boka biljetter hem nu tänkte jag. Annars hinner jag inte åka hem innan mamma och pappa åker och då dröjer det innan jag kommer hem.

2011-01-29 @ 18:07:37
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0