1 December

Jaha, då är vi inne i december, knappt nån snö, och inte direkt kallt heller... Men det gör inget! Bara det är vitt till jul! :)
Går snart in i v.22, och fortsätter det såhär så kommer jag att vara GIGANTISK innan v.30!! Alltså, det är så stor skillnad från förra gången, då syntes knappt magen förän i v. 23...

Igår klippte vi oss hos Ingela, lucas va inte så förtjust i att få håret klippt med trimmern, tyckte både att det var obehagligt, och att det kittlades. Men han va duktig!:) Det gick bra att ta sprutan med, han visste vad som var pågång redan när jag tog av honom tröjan... Stackarn. Men nu är det ca 5månader kvar tills nästa och sista sprutan.

På kvällen kom Reine,Åsa och Nora och fikade. Åsa och jag shoppade loss på parfymer ut taxfree-katalogen, och hela kalaset slutade på  ca 2500:-.. Bara bokningen av stolarna kostade 800:-, sen handlade jag för ca 900:-, Åsa 500:- och Jocke resten...  Härligt att göra av med pengar innan vi ens åkt! ...

Fick tid för nytt UL också, den 22/12, 10.30. Så det kan ju vara skönt dagen efter, jobbar kväll sen så börjar någon gång efter lunch.

Lillpajasen våran:


Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh skulle vilja se en bild på magen :)

2011-12-01 @ 19:46:39
URL: http://jennyjaakkola.blogg.se/
Postat av: Helena

´Varför ska ni göra ett till UL?

2011-12-03 @ 18:24:40
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

Varför ska ni göra ett nytt UL?

2011-12-03 @ 18:25:16
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0