Dag tre.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Vi gör det enkelt... Som några av er vet så dog min biologiska pappa i september iår. Vi hade ingen vidare kontakt och han hade vissa problem... Vi träffades några gånger, när vi var och hälsade på farmor Elsa och han var en genomsnäll person som hamnat lite fel i livet... Visst kanske man ångrar vissa saker nu efteråt, när det redan är försent... Men, jag hoppas han har det bättre nu! 

Min mamma träffade Pelle när vi var små, 3-4år tror jag. Och vi flyttade ner till K-holm! Mamma är en person med stort hjärta. Hon är otroligt snäll, generös och rolig! Hon är mer som än vän, än som en mamma!! Hon arbetar som "familjehem", och tar hand om fosterbarn. Jag har alltid beundrat min mor, i allt hon gör, hon är duktig på det mesta!! Hon lagar god mat, och är duktig på inredning! Hon har det alltid snyggt hemma! ♥

Pelle då, Han är min far, fast vi inte säger "pappa". Han är också världens snällaste, rättvis och väldigt kunnig! :) Jocke brukar reta mig, för att jag tycker att Pelle är så bra, och kan precis allt!:) Han arbetar på bilteknik, och det har han gjort vääldigt länge!:) Han är en riktig handyman! En sån som Pelle borde alla ha i sin familj!:) ♥


Jag skulle lätt lägga in en bild, från deras bröllop, men jag måste leta lite först!:) Så bild här kommer sen! ( Om jag får deras tillåtelse!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina ord, men en bröllopsbild kan du glömma.

2010-11-26 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0