Dag sex.

♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag började vid 6-7, Lucas var hungrig, så gick upp och gjorde iordning lite ersättning. (han har tagit den på morgonen nu i 2 dagar!:)) Han åt, och somnade om, och jag likaså... Vaknade 10!! ojoj... Men vi gick upp, åt gröt båda två, och sen klädde vi på oss och gick till Åsa och hälsade på. Där blev vi hela eftermiddagen,lekte med Nora, fikade och pratade skit. Eric följde med mig hem och gjorde spagetti och köttfärssås. Sen fikade vi lussebullar och julmust. Jocke kom hem från Sundsvall, och jag tog ett varmt bad.
Lucas va trött så fick gröt igen vid 20.30, och gick sedan och la sig, i sin säng. Han vaknade och gallskrek efter 40min, och fick komma upp, bytte blöja, provade sitta på toan, men inget hjälpte. Han va lite snorig, så fick lite nässpray och då blev han ännu argare... Tillslut fick han tutta lite på mamman sin, då blev han lugn, och somnade om, i våran säng... Nu ligger båda mina killar i sängen, och jag tänkte kolla på gossip innan min dag tar slut och jag kryper till sängs.
Det var min (och Lucas) dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0