Torsdag

Jag gillar inte mammabyxor... Hade på mig det hela dagen igår, men dom hara hasade ner, bytte till en stl mindre på lunchen, men samma sak där, hasade ner, såå jäkla obekvämt!! Jag är glad att jag inte slängde ut pengar på ett par egna, mina tights håller sig på plats iaf!
Igår åkte J till Åkersjön, blir borta tills söndag.. Igår kom Nelly och lekte med mig en stund medans Mellis va på salongen och klippte sig hos Bosse. Den tjejen är det liv i, Verkligen!:) Men så söt, så söt!
Bäddade rent i sängen, och kröp ner och la mig och tittade på tv kl.21.00! Så skönt! Somnade tidigt, och sov hur bra som helst! Ingen hantverkare som väckte mig idag iaf, jag tror att dom börjar bli klara, väntar bara på våtrumsmattorna som vi skulle beställt... Jag kanske får ta saken i egna händer, och ringa och beställa det själv! Är lite osäker på vilken jag ska välja bara... Golvet tror jag att jag ska ta det mörka "trägolvet", men till väggarna blir det någon av dessa två.



Har rensat alla bilder på datorn, ska ev kanske få en ny. Så lägger upp en sista härlig sommarbild!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0