Hejsvejs

Igår var vi inne i stan på fresks och kollade på våtrumsmattor... Det fanns mest bara skit, tyckte inget var speciellt snyggt... Gillar inte "lägenhetsbadrum" med mönster och bård och sånt... Men var tvungen att välja så fick bli rätt mörkt golv, med skiffermönster, och ljusa väggar. Kollade även på badrumsmöbler, hittade olika fina som vi båda gillade, men priset var rätt högt... Men vi har inte bestämt något där än...
Jag har beställt gardiner till alla rum utom köket, gick på 500kr! Så jag hoppas dom kommer snart, så jag kan byta ut julgardinerna!:) Kom även på att jag missat att ta ner julstjärnorna som hänger i sovrummet och gästrummet! haha...

Chefen har frågat hur länge jag har tänkt att jobba, och hur länge jag ska vara mammaledig..  OJ, jag har inte ens funderat så mycket på det! Kanske är dax, haha... Det är ju bara lite mer än 2 månader kvar... Tiden har gått så himla fort! Jag har ju haft tur och fått och fått lånat allt som behövs, säng, vagn, bilbarnstol, osv. Tänk vilken kostnad att behöva köpa allt själv, speciellt nu när badrummet måste renoveras! Jag har faktiskt inte köpt en endaste liten sak till våran bebis. Vi va in på Lindex en sväng, och tänkte köpa neutrala små bebiskläder, som man kan ha med på BB, men vi köpte inget... Ska dock kika vidare!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0