update

Va hos Tandis igår, är äntligen klar! Får en kallelse om 6mån för kontroll! Känns så jävla bra! Ett bekymmer mindre! :)
Igår gjorde jag stuvade makaroner och korv + grönsaker.  Sen kom Lena och lämnade Nelly som va hos oss en liten stund tills Mellis slutat. Efter det kom Carola, Daniel och flickorna med ett LASS barngrejer, bla en vagga, madrass, barnstol osv. Fikade lite, och sen fick dom med sig lite kläder hem. Vickan börjar ju bli så stor, så mina gamla tröjor kan hon snart ha!:)

Efter det, installerade jag en skrivare, medans J målade taket i badrummet, och hela förrådet! Jag och Bosse beställde hårshampoo, balsam inpackning, hårspray från Paul Mitchell, och Bedhead. Bra skit!

Imorgon ska vi träffa barnmorskan, mäta,väga och lyssna som vanligt. Tänk, imorgon är det bara 5 veckor kvar till BF... Helt otroligt! Ihelgen ska vi till Birsta och leta badrumsmöbler, köpa madrass till sängen+liten madrass till spjälsängen, och en hel del annat... Jag hoppas att vi hittar fina badrumsmöbler som passar mig i smaken, och inte är för dyrt!:) Vi behöver en stor släpvagn med kåpa också... Någon som har en att låna ut?!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0