Nu är vi äntgligen påväg hem från stan,vi ...

07122010195 (MMS)

Nu är vi äntgligen påväg hem från stan,vi har varit här hela långa dagen. Mamma har varit på mammografi undersökning,rutinkoll efter bölden hon fick när jag va liten. Sen har vi varit och handlat julklappar till alla mina kompisar! Tur pappa va med och betalade mycket. Jag har varit jättesnäll hela dan så jag har fått jätte många julklappar!! :) nu vill jag att det ska vara julafton så jag får slita upp alla paket!!:) kram Lucas


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser ut som att ni var på macdonalds.. hihi! Kul att handla, det har jag och Freja gjort idag med, Massa paket men bara till bebisar. Har inte råd att köpa till vuxna längre.. PussoKram på dig Lucas

2010-12-07 @ 18:56:50
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0