Skön söndag

Idag har vi bara tagit det lugnt! Vaknade skapligt tidigt runt 9, Lucas vaknar när vi vaknar, så det va skönt. Vi har varit på en liten promenad till kyrkan,hälsat på morfars, gammelmommas, och Kjells grav.
Sen har Lucas farmor och farfar varit här och fikat lite. :) Lucas myste med farmor hela tiden!:)
Igår va vi till stan, köpte en svart fleecejacka till Lucas på Åhlens, pyjamasar och och 2mysbyxor och en body på kappahl. Nu är det ju så kallt, så jacka mössa och vantar behövs... När vi gick upp så var det 8grader ute... Men de är rätt skönt ändå, det känns som att det är så frisk luft ute! Men jag hade velat ha varmt tills dopet... Men det blir nog bra ändå!:) Ska be gammelmomma att sticka lite vantar och strumpor till Lucas.
Vi har tur som får så mycket hjälp med smörgåstårtorna till dopet, annars hade jag fått det tufft... Jocke åker till Umeå imorgon och kommer inte hem förän på tors kväll...
Då kommer även Maddis m.fam och Mamma och resten av familjen!:) Ska bli så kul att dom kommer!
Tyvärr blev det några som tackat nej till dopet, men så är det ju oftast. Alla kan ju inte komma samtidigt...
Men vi blir nog runt 60-70st ändå! (med barn inräknat...)
Det ska bli riktigt kul faktiskt! Stressigt, men kul!
På ons ska jag till Ingela och fixa håret, sen efter det ska vi på bvc för vägning och mätning. Nu behövde vi ju inte väga varje vecka, så det ska bli kul och se hur mycket han gått upp sen vi va där sist!
Sen på tors, ska jag till tandläkaren... Mindre kul... Börjar redan få ångest för det... :S

Videokamera har vi köpt iaf, och stativ. Stativet kan jag ha till kameran också! Så nu ska vi fota lite fina bilder i höst!:) Jag och min lilla sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0