Onsdag21april

Igår fick Lucas en pappa!:) Var i hammarn och skrev under delad vårdnad och faderskapsintyg.
Vi åkte även förbi och fikade på Jockes blivande arbetsplats!
Sen var det dax att åka till stan, för nytt ul på sjukhuset. Känns som att vi är stammisar där nu...
Han går upp bra i vikt nu iaf. Ul visade att det blivit trängre i klaffen, och så såg hon ett hål mellan kamrarna som de inte sett tidigare... Hålet avlastar trycket för klaffen, så det är bra på ett sätt... Men det är inget som man kommer att göra något åt just nu... Vi fick ny tid på måndag.

Idag var vi till stan igen, jag hade fått tid hos ögonläkaren jag träffade då jag hade dubbelseende under graviditeten. Allt såg bra ut! :) Men behöver skaffa glasögon för att ha när jag läser, och sitter vid datorn. Lätt fixat!!:)
Sen var vi på bvc och vägde och mätte. han väger nu 3670g och är 52cm lång.!
Idag fick vi information från sjukhuset i gbg... Vi ska vara inskrivna kl 10.00 måndagen den 3 maj. Själva ingreppet kommer att ske den 4:e, och ev får vi åka hem den 5 el 6 maj.

Nu vill fisen ha mat...!:)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh han är ju så vacker. Alltå verkligen vacker! Bebisar (tycker jag) är sällan särskilt vackra, men alltså han är ju ljuvlig... ^^

2010-04-22 @ 10:36:28
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: melina

Söting där!:)Han börjar bli mer och mer lik dig gumman!:)kram på er

2010-04-22 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0