Tur och retur...

Jag hittade superbilliga biljetter igår. Östersund-Flen 200kr för 2 vuxna och 2 barn!!! Helt otroligt! Hemresan kostade 668kr, så totalt tur och retur för 434kr/per vuxen. Billigare har jag nog aldrig varit med om... (förutom på tradera då...) Så när vi skulle boka biljetterna igår, kom Åsa på att hon hade möten på jobbet precis den veckan som hon inte kunde hoppa över.... Typiskt! Så kollade andra dagar,veckor, men såklart var det dyrare... Ska försöka hålla koll på sj´s hemsida efter billiga resor... Vill ju åka ner och träffa Willgoth snart!

Igår gick vi och kollade på fotboll, Nisseman spelade, och var jätteduktig!

Idag ska Bosse få mer hår(!), Ida ska komma och fixa, så det ska bli kul å se hur det blir! :)

Solen och värmen håller i sig, jätteskönt!

I helgen blir det lugnt, Bosse banga såklart för "sagan om ringen", så hade väl tänkt att åka till stan någon dag och handla mat och kolla på skor ist! :)

Jag är så otroligt sugen på att shoppa kläder!!

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Taaack så mycket!

Jag flyger till London imorgon förmiddag. Ska avnjuta en weekend där med god mat och lite shopping. =) Hoppas du får en bra helg! Kram

2009-09-03 @ 22:08:07
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0