Mini semester!

25min kvar på arbetsdagen, sen har jag lite semester! ;)
Ska bara hem och äta sen ska jag hem till Åsa & Reine och fira Nisse som fyller år idag!!!
Sen hem och packa!! Tåget går kl06.00 imorgon bitti, så det blir inte direkt sovmorgon... Om jag inte minns fel så kommer vi till Flen runt 14.00, och där får syster hämta upp oss! Hoppas att det kommer att gå bra på tåget bara, med alla barn, men jag tror inte det ska bli några problem! :) Ska bli skönt att komma "hem" en sväng igen, träffa familjen,syster & Andreas och ALLA syskonbarn, och lite vänner! Hade hoppats på att vi kunde plocka lite svamp, men vi får se, det kanske är för kallt?!
Men, men kallare än vad det är här lär det ju inte vara! Synd att man inte får träffa Netten bara, hon skulle hem senare i okt. Men vi ses ju till jul! ;)

Just ja, igår fick jag ett par supersköna uggs av lillis!!;) Tack så mycket!♥


Nehepp, nu ska jag sega lite till, äntligen är det lugnt på jobbet igen!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0