16 november

Inatt drömde jag att jag födde en otroligt fin liten son! Det gick snabbt som attan, var typ klart på en kvart och gjorde inte så ont. (Önskedröm...) Pojken va jättesöt, och lik min syster Madde... hehe... Sen vaknade jag av att pysen rullade runt i magen...

Ja, konstiga drömmar har jag haft, men nästan inga om själva förlossningen! Så de va lite kul, och att han var så lik Madde när hon var bebis... hehe...:)

Helgen har varit bra, slapp... Lady´s evening var skoj, var mest bakom scenen och hjälpte folk som gick modevisning med kläder osv... Sen sedan blev sminkad på scen, och fick vara tärna till Marita som var brud på en visning! Kom hem runt 01.00 på natten, och då var mina fötter nära på att trilla av... Hade traskat runt i klackar hela kvällen, och det känndes verkligen! Tvättade bort sminket, och stupade i säng...

Dagen efter sov vi nästan till 12, var helt slut! Tog det lugnt hela dagen, och kvällen hyrde vi "Änglar och demoner", och efter det kollade vi på "waterworld", en gammal goding!:)

Söndagen blev lika slapp! Tog och städade iaf, och bytte sängkläder, duschade... Finns det något skönare än att krypa ner i en säng med nytvättade sängkläder när man är nyduschad? Nä, tror inte det... Kollade på "vem kan slå philip och Fredrik" och sedan var det dax för premiär på "paradise hotel". Väldigt skönt att kunna ligga i sängen och titta på tv!:)

Det var min helg!

Kommentarer
Postat av: Big Sis

ha ha ha vilket gullit litent barn isf..

Du vet väl att om man drömer om att man får en kille me låt säga mörkt långt hår så blir de ev en tjej me lust kort hår...

Vet inte om de stämmer men de skulle ju vara roligt om lill pyret blev en kille så Willgoth har nån å leka me...

kram

2009-11-17 @ 14:29:37
URL: http://maddemelen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja jag sa ju det, det kommer bli en kille :)

PUss

2009-11-18 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0