Fredag!

Det känns bra att det är fredag idag! Har varit så trött och helt slutkörd i veckan, så det ska bli härligt med helg!!
Inga planer heller, vilket känns ännu bättre! Känner för att vara hemma och pyssla, kanske börja fixa lite med bilder och så i mitt nya album?! Har ju varit på ett nytt dop nu så har lite fina bilder som ska in! Fast det blir tufft utan dator, har ju lagt in allt på hårddisken.... Igår var jag supertrött, och hade ingen lust att göra någonting.... Så gick och handlade på ica, sen hem och lagade mat. Spagetti o köttfärssås, blev gott! Sen så var det bara att gå ut på gården och strö ut matjord överallt där traktorn varit och kört ( då vi fällde träd ) och i mega hålen, som de grävde upp stubbarna och stenarna... Så, nu är framsidan nästan klar! Jocke gick runt och slängde ut gräsfrö, och jag krattade och vattnade! Salle och Fisken var där hela kvällen och hjälpte oss! Tack för det! Innan vi gick in för kvällen tog vi med oss Hoffa och gick hem till Åsa och Reine och släppte in Murre. Hoffa gick snällt i koppel hela vägen dit, och hem! Haha, han är precis som en hund! :)

Tog en dusch, och la mig sedan och läste "svarta sinnen" med Alex Kava! Jävligt spännande! Har redan läst 3 böcker av henne tidigare, ALLA lika spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0