Hahaha!

Datorn startade så snällt igår, så sparade ner allt som var viktigt att spara, nu är den nästan helt tom... :D
Kunde även ta hem "Heroes" och "Lost" som jag kollade på sen! Duktig idiot!
Imorse var jag trött som fasen... Svårt att somna igår.... När J kom hem, så försökte vi få ner snön som hängde 1m från tak kanten,  och jävlar vad det small när hela kalaset for ner! Skulle man stått under så hade man fått först 5cm tjock is, och säkert ½m tung snö över sig! och idag när jag skulle gå på min lilla gång, fick jag gå uppe på hela högen!
Packa och fixa en massa står på mitt schema när jag kommer hem! J slutar 19.00 idag, så vi ska försöka åka direkt då!
In på Coop i stan och köpa lite frukost bara... Sen bär det av till Åkersjön! Jiiihooo!

MMS


Tack Marita som ska passa Hoffa ihelgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0