Dumma dumma dator!

USCH, va less jag blir på våran dator hemma... Den lever sitt eget liv, och hoppar igång när den känner för det.... Såklart gick den inte igång alls, när Knasen var snäll och skulle hjälpa oss...  Dagen efter, gick den igång efter ett tag, och höll sig igång hela dagen! Krånglat mer hela veckan, men så igår lät jag fanskapet stå och starta om i 45 min! Då hoppa han igång, och jag hann lägga in lite bilder på FB, men sen hängde sig skiten igen, och har inte startat sen dess...... Datorhelvetet gör mig TOKIG! 
Dum som jag var, så la jag inte över alla bilder på externa hårddisken medans den funkade... Det ångar jag nu.... Ska göra ett nytt försök när jag kommer hem....  *håll tummarna*

Nu slutar jag äntligen!!
Ska packa inför Åkersjön imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0