Dagarna som kommer...

Nu är det fullt upp varje dag...
Ikväll ska vi börja med smörgåstårtorna till begravningen.
Imorgon är det skolavslutning, och efter det ska vi göra klart smörgåstårtorna.
Fredag är jag ledig för att det begravning.
Lördag ska vi åka med Eric på någon medeltidsdag, kommer inte ihåg vart det var...
Söndag kommer Angelica och Leia, så då måste allt vara klart i lägenheten!

Veckan efter är det nog ganska lugnt, på torsdagen ska jag sluta tidigare, jag och Melina ska åka till stan. Jag fick ju en privat kurs på makeup store av systrarna Andersson, och presentkortet går ut i juni, så då är det bara att passa på! :) Men det ska bli skoj, få lite sommartips kanske, och lite nya produkter! =)
Sen är det midsommar! Då kommer även min familj upp! Efter det jobbar jag en vecka, och sen är det semester!


Kommentarer
Postat av: Madde

hej du klart du får stter ju bara här hemma me stora maggen så kan behöva lite sällskap.. finna ett rum till dej.

Casper blev jätte glad när ja sa du skulle komma hit. har sa me att du aldrig hade ju varit här. sen undrade han om Jocke skulle me...

ses snart iaf...

Kram

2009-06-10 @ 17:42:58
URL: http://maddemelen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0