Måndag kväll

Japp, då var det måndag igen...
Gårdagen bjöt på mycket folk och gott fika! Smörgåstårtan vi gjorde blev supergoood! Jocke va nöjd över dagen, och det va huvudsaken! :) Mina kusiner kom juh såklart med, och dom fick ha pepparkakshuskross!



Felicia blev lite sur för att dom andra slog så snabbt... Men det gick över fort!:)



Idag när jag kom hem var det någon som var vääldigt trött, och låg på soffan och tittade på tv... :D
Så min kväll har sett ut såhär:
- fixat mat
- tvättat
- promenad med Åsa(!)
- Duschat

Så, nu ska vi försöka hålla promenaderna hela veckan då Reine jobbar fm. Det va riktigt skönt ute, lite blött bara eftersom det snöar...
Nu är det "smekmånaden" på tv, som jag sitter och småtittar på.... Måste försöka komma i säng skapligt idag, va tröttare än tröttast imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0