Fredag 18 december

Idag var det kallt som satan ute, inne också, ville inte kliva upp ur sängen! Det var 28 minus ute när vi åt frukost!
Igår packade jag nästan klart, har bara lite smågrejer att slänga i väskan nu, så drar vi sen. Slutar 12.30 idag, jag börjar bli lite orolig att Angelicas bil inte kommer att starta... Men, jag håller tummarna! Har bara ett liiitet uppdrag innan vi kan åka bara! ;)
Jocke har tvingat mig att ta med mina skidkläder, ifall det skulle bli fel på bilen! Han tänker på mig han!:) hehe... 

Det ska bli kul att komma hem till familjen igen! Myyyys! :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad var det för uppdrag då? Nyfiken e mitt namn. :)

2009-12-18 @ 16:01:47
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0