Tillbaks...

Yes, då var man back!! Tur för mig, för vi fick tårta på jobbet idag!! Min favvo, prinsesstårta! =)
Ryggen är stel, fortfarande lite ont, men annars är det bra! Har mest tagit det lugnt i en heeeel vecka! Men, men nu är jag på spåret igen! Och ser ut som en (någorlunda) frisk människa igen... (Lite mascara gör susen!)
Måste nog ta och beställa massage-tid, va länge sedan nu, och massören på jobbet kommer visst inte tillbaks...
Saknar Melina på jobbet nu bara.. Missade hennes sisda dag innan hon blev mammaledig... Missade även festen... 10-årsjubileumet... Men,men.. Jag är rätt säker på att det blir fler fester! =)
Idag ska jag hämta upp Eric, han har saknat mig, och ville vara med mig idag! Sötnos...♥
Jocke skulle ändå inte vara hemma när jag slutar, skulle fixa några grejer, så det blir skönt med lite sällskap!
Jag har inte direkt fått så mycket gjort under veckan.. Men igår så fixade jag lite iaf, fixade in kläder i garderoberna, sorterat bort kläder som jag inte kan ha längre(!) och en massa annat pyssel...
Pratade med systrarna i helgen, och dom skulle på fester båda två... Kul för dom!!!!!!!! =)

Vad har ni pysslat med då?

Kommentarer
Postat av: ida

Härligt Sandra att du äntligen är tillbaka på jobbet, märks direkt när någon av er är borta... Tråkigt att inte Melina är här på ett bra tag, men hon har ju verkligen något kul att se fram emot =)

2008-10-14 @ 09:47:48
Postat av: Marita

Hehe, ja jag har ju busat lite med dig.. Det var kul.

2008-10-14 @ 12:07:35
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0