Onsdag...

Jahapp, halva veckan snart klar, slutar tidigare idag med! Tänkte åka till stan en sväng idag efter jobbet!
Igår när jag kom hem, hade mamma och Thim gjort piroger! Vi hade planerat det dagen innan, att vi skulle hjälpas åt, men allt var redan klart när jag kom hem! =) Och Alex fixade sallad!
Efter det tittade Thim på bolibompa, med Hoffa i knät, och vid sju somnade dom...
Sen kom Maddis och Åsa och fikade kaffe och bullar och vi tittade på rosabandet galan! Ringde även in på en tävling om en rosa bil! Haha, men jag var ej en av vinnarna... Synd...
Mamma hade köpt leksaker till Hoffa, avmaskningsmedel och lite annat igår.. Jag fick även 2 uteblommor, som luktade citron!=)
Vi gick även in i lägenheten och satte upp nylackade luckor! Påtal om luckor, glömde helt bort att jag skulle lägga in bild på köket, sorry Anna, men det kanske blir ikväll!=)
Tänkte kanske ta och köpa en pressi till min syster i stan idag! :D
Jag stal en bild från hennes blogg, på mig och min underbara systerdotter! ♥


Och tog även några av hennes bilder från "förfesten" i lördags!:D


Nisse va ju hundvakt i helgen, till Mathias och Erikas bäbis! ( jag tror att ni får köpa en napp till Nessa!:) )


Kommentarer
Postat av: F R i D A

Visst är det härligt att ha mamman på besök ibland! ;) Allt är bra med mig. Dig också? Kramar

2008-10-29 @ 11:47:26
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Vad skönt att sluta tidigare! =) Det kan jag i stort sett aldrig göra på mitt jobb. Tråkigt som fan.. Ha det! =)

2008-10-29 @ 13:01:26
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: erika

haha hon har faktiskt en egen napp som är väldigt populär vill jag lova. Gud va snygg ni var på korten! puss

2008-10-30 @ 17:44:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0