Tisdag...

Helgen har gått fort, sena nätter, goda middagar, och mys med mina nära och kära!
Nu har familjen åkt hem, eller dom åkte i söndags, men igår var jag så trött hela dagen så har inte pallat att uppdatera...
Direkt när jag kom hem, gick jag på ICA och köpte mat, gjorde smarrig köttfärssås och spagetti, sen tog jag en dusch, och sen var det bara att städa undan... När det äntligen var klart, betalade jag räkningar, och sedan la mig i soffan och myste med Hoffis, och tittade på cityakuten! Efter det var det sportnytt, sen sängen!!
Känner mig lite trött idag med...
Maddis la in alla sina bilder på våran dator innan dom åkte, så jag ska kolla igenom det, och lägga ut lite sen... Kanske ikväll!?!  Helena hade ju våran kamera på tesupén, så ska lägga in dom bilderna med! =) 
Nu är det snart dax för Marita och Sara att vara lediga, och åka till Bali...  Kan ni inte packa ner mig i en väska?? SNÄLLA!
Jag vill också med!
Mellis då? Ingen bebis än, så Maritas gissning på datum (3/11)har passerat! YES!!! Jag kan vinna en middag, eller lunch!! Mellis, håll inne till på söndag 9/11 =) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0