Tack IDA!!!

... för den fina jackan jag fick av dig idag! =)Den kommer att värma mig när minusgraderna smyger sig på!
Igår gjorde jag inte så mycket... Blev mest irriterad på telia, pratade med mamma i telefonen,samtidigt som jag stod på bron och rökte, och hon hörde inte ett smack av vad jag sa!! Gick in och provade prata, men det lät fortfarande som att det bröts, eller att det var dålig mottagning... Jävla bredbandstelefoni.... + att jag märkte att jag hade signalstyrka:låg, när jag hade tagit upp datorn på övervåningen! Så ska det väl ändå inte vara??! Trådlöst internet, ska väl ändå fungera bättre? Eller har jag fel? När jag kommer hem ska ringa och kolla varför det är så kasst!
Tog fram kyckling på lunchen, så idag tänkte jag göra kyckling i currysås, och ris! I love it! Igår orkade jag inte, och va så hungrig när jag slutade, så köpte ravioli på macken... Lazygirl... Jajjemen!
Nu sitter jag och äter ballon, som Eric sa när han va mindre, vilket är melon... Börjar redan bli hungrig på mat....
Jag längtar tills fredag, då vi ska ha våran tjejdag! vi ska på spa-kliniken i stan, och sedan ut och äta middag, och ev på bio!! Det blir jag, Åsa, Carola och Ingela! Det ska bli så kul! Sen har jag inget mer inplanerat för helgen, och det känns rätt bra! Det får bli vad det blir! Finns ju alltid något att pyssla med hemma...

Jag,Ida och Emilie satt och pratade om en ev. tjejkväll, och det tycker jag verkligen att vi ska ha! Vi väntar in Marita och Sara(som kommer att vara solbrända och fina...), sen kan vi ta och planera riktigt, vad vi ska göra, äta dricka osv! Vi kan vara hos mig, och det kommer att bli skitkul! Tror ni inte? Goda drinkar, mat(?)trevligt sällskap, spel osv!!

Nu har jag 30minuter kvar... Är superhungrig!!! Åh... tänk om maten kunde vara klar, när jag kommer hem....
Madde, din upptagna kvinna, RING MIG IKVÄLL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0