nytt sms...

"Jag och Hoffa är ovänner! han flyger fram överallt där han inte får vara å när man öppnar skåp å dörrar smiter han in fort som ögat, å försöker gömma sig. Två ggr nu har han vaktat vid dörren när man öppnar och smitit ut superfort! Jag fick tag i han båda gångerna som tur var. Tänk på det när du kommer hem.puss!"
Humm... Han som va så snäll imorse, min lilla bebis! Men ni ska se va sur på mig han kan bli, när jag lyfter ner honom från bord osv, men det går över lika fort... Annat är det med Jocke, för honom får Hoffa göra vad han vill! Kanske därför han busar så mycket med honom! hehe...  Men han har aldrig smitit ut förut... Bara varit nyfiken, men aldrig varit ens påväg ut! Nu gäller det att passa på dörren när det kommer någon, eller när man kommer hem, eller går ut!=)
Nästa gång vi åker till stan ska vi köpa ett koppel, så han får gå ut en sväng i snön! =)
Igår försökte vi leta fram alla små råttor han fått, men hittade bara 2... Förstår inte vart alla andra tagit vägen! Han har typ 6st!!! Mamma köpte en pipande råtta när hon var här! haha, den e kul, tycker han, men faaaan va den piiiper!min lilla bebis!
Så här snäll är han när jag är hemma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0