Gissa ögat!

Okej, här kommer en till!
Vems öga?

Vem hinner först?
Det bästa med den tidigare gissningen, var nog att Erika själv inte visste vems öga det var! hahaha...


1:a gissningen: Melina gissade på Angelica...
Hummm... FEL! Men hon va på rätt spår...
Gissa igen!!!
Mellis,
gissa på EN person! Vem vet, du kanske tar rätt!=)



Annars har jag inte så mycket mer att tillägga, solen skiner och äntligen börjar värmen komma!
Jobbade över idag, bra med lite extra pengar! Har varit dålig på att vara ute på promenader den sista tiden... Stegräknaren är bara på snart 4000... Skärpning Sandra!
Ska äta lite nu, och sedan kanske gå en sväng!
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: melina

Den var svår:)tycker minsann sminkningen ser ut som det skulle vara mitt eget, men jag tror jag slår ett slag för Angelica;)

2008-05-28 @ 19:11:53
Postat av: melina

Jadu, men är det inte Angelica så är det du eller jag;.....får väl se om ngn annan ser bättre. ;)

2008-05-28 @ 21:21:48
Postat av: melina

okej då, då är det jag:)???

2008-05-28 @ 23:04:47
Postat av: erika

jag vet det är Melina! puss

2008-05-28 @ 23:19:44
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0